Vlak nadat Facebook bedrijven in staat stelde eigen Fan Pages aan te maken ben ik me gaan verdiepen in de voor- en nadelen van het kunnen ‘overschakelen’ op dit sociale medium. Allereerst diende ik 25 ‘likes’ te genereren. Dat was niet zo’n probleem. In korte tijd had ik de fan page ‘Rosendal Produkties‘ online. Daarna de invulling.
Wat kun je verwachten? Ik ga hem met veel plezier beheren en zal de bezoeker vanzelfsprekend informeren over actuele bedrijfsactiviteiten, nieuwe uitgaven en projecten, maar ook over wetenswaardigheden op het gebied van uitgeven, communicatie, grafische vormgeving, (sociale) media en (online) marketing. Ontwikkelingen – ook bij collega-uitgevers en marcom-bedrijven – zullen daarbij op de voet worden gevolgd. Natuurlijk komen er voor de fans speciale aanbiedingen met korting op de diverse ‘Rosendal-producten’, zoals proefschriften, boeken, magazines, kranten, brochures, maar ook op tekst-, opmaak-, vormgevings- en advertentiekosten. Ik hoop dat je de pagina vaak zult bezoeken. Alle reacties zijn welkom.
Met een simpel ‘duimpje omhoog’ houd je van het bedrijf, (vind je het op zijn minst leuk) en blijf je via Facebook op de hoogte van alle acties en activiteiten van Rosendal Produkties.